Tuesday, December 21, 2010

suprise!

soory bloggy actually aku cm x ada mood nk gosip2 macam selalu..xpe eh..walau ape pun i'll try my best to share with u..dun worry be happy..hehe..

ok pasti kau tertanya2 apakah yg suprise sgt ni kn?
baik lah..cerita nya begini..
semalam..eh kejap..nk cerita hari sabtu dulu..
aku kena suprise..eh kejap..(macam x kena lak)..ha hampir kena serangan jantung (ha ok sikit kot)..
ni ha si naja bawak kereta macam haram! geram aku rase macam nk baling muka dia dengan garam! (what the fuck that m trying to say here?!) apa2 la kn.. yang penting mujur x terjadi apa2..haih..

2nd semalam..(ha baru boleh masuk cerita semalam)
tepat jam 12 tgh hari..tengah aku syiok2 golek2 atas katil kesayangan aku ni, tetibe dapat mesej dari org tersayang..sape lagi si gilew tu lar..dia kata "best kan x ada class ari ni..sampai lupe kejut eddy," lalu terdetik aku dalam hati (alamak! macam mana boleh aku tidur tanpa menyedar kan diri?? erk..mati la aku)
then aku kena SUPRISE si gilew tu dtg LAST MINIT tanpa sempat aku sambung tidur tadi..apa2 hal aku pegi dating dulu dgn toilet (mandi manda)..kang x pasal2 kena chop kambing dgn si gilew tu..al maklum lah dia tu mulut bkn boleh percaya..cakap pakai lepas aje..gurauan katanya..

3rd SUPRISE hari ni ialah....
pagi tadi aku demam sbb semalam sempat bermandian hujan..masa nk pergi anta si gilew tu pergi keje..ya ampun hujan punya la lebat! abah selalu pesan, hujan2 ni elok berdoa..haha semalam ntah ape ntah yg aku pikir sampai x tau nk doa ape..bengong!
so aku pun ke klinik la selepas kelas A.I.S jam 11 pagi tadi..
kebetulan mmg aku nk ke klinik pun sbb badan2 aku dh naik macam ruam..tapi aku xrasa pun itu ruam..rupe2 nya...
tadddaaaa!!! fungus! adoi! SUPRISE lagi!

4th...
er x ada kot..tu je al kisah suprise aku kali ni..
actually aku baru balik ni.. tadi pergi teman fara beli kek cuz ari ni birthday abah dia..
baik lah..aku rasa cukup sampai sini dulu eh..
blurr sebenarnya x tau nk cerita apa..

No comments:

Post a Comment