Sunday, December 5, 2010

random post [remix version]

aiyak bloggy..maafin  gue dong..udah lama ngak ketemu..
chop! minah indon mane lak ni? hehe ok lah..
sedar x sedar dh masuk pun bulan disember..erm dah nk masuk next year (2011).. haii.. (melepaskan keluhan yg berat)

baik lah...
what if aku share ape yg berlaku sepanjang 2 bulan lepas..

oktober~
sape sangka lepas 2 ari lepas aku post blog terakhir aku, ada satu pertengkaran berlaku
bulan pada 3/10/2010 menjadi saksi peristiwa tikam lidah antara aku dgn edy. apa jadi ni?
ok. aku ingat. sume gara2 peristiwa beberapa hari lepas. sbb aku baca msj dlm tepon dia. ape lg..gado besa lah!
then mlm 3/10 tu edy dtg s.alam semata2 nk..ntah aku pun xtau nk explain cmne..pujuk ke,discuss ke ape..ntah! ok sambung cerita, tp sebenarnye mlm tu aku betul2 nekad nk hubungan ni berakhir pada masa tu sbb aku xtau smpai bile aku perlu tunggu dia lagi..cukup la..
lepas conversation mlm tu edy betul2 buat aku berfikir panjang.......

9/10/2010
gado lagi..tp kali ni aku mengaku itu salah aku.
aku keluar smlm dgn faizal,fizi,fara tp aku just bgtahu yg aku cume berdua dgn fara..
bloggy kau mesti nk tahu kn what happen?
ok mlm tu gelas pecah, aku kene marah kaw2..ha padan muka..sendiri cari pasal tanggung la sdri..ayte?

pertengahan bulan 10 tu aku agak sibuk dgn exam..alhamdulillah sume ok.
tepat 18/10/2010 bermula lah cuti semester aku selama sebulan.
aku pun x suke nk buang mase duk kt uma. so aku terus start keje kt tadika aunty fazilah.
selama..ai dh aku ckp td cuti sebulan.so sebulan la aku keje ayte..hehe

jump,jump,jump!
masuk bulan november..
my big day! wow!
seminggu b4 bufday aku, amar bawak aku jln2 kt mid valley.beli kasut.hehe
then mamam kt kenny roagers. betul ke ejaan ni?ah bantai la.
tepat ari mase bufday aku, family and teman2 rpt aku buat a very suprise kt aku.
kau patut tgk muka aku wahai bloggy.mmg dh macam cicak kobeng kau tau?!
mlm tu sume pakai baju kotak2..and pas potong kek ade sesi bukak present..pergh dh mcm ape dah aku mlm tu. dpt present best2!! perfume, bear kecik, elmo, baju, aksesori..adui..sonok betol!
tp ade sikit ar rase sedey sbb edy takde..sbb sume org yg aku syg most of them dtg mlm tu..nurul,fara,mima,iz,ucu (adik iz),naja n family aku..

sehari lepas bufday celeb tu aku trus demam! cian..

ok 20/11/2010
mak aku lak bawak kitorg satu family pergi bersuka ria ke genting.walah! bapak sejuk kt atas sane nun..tp besh! sebab aku ni kn kaki menjerit..opss sila jgn slh paham..aku pun try ar segala game2 yg ade kt sane..

22/11/2010
hari itu dalam sejarah..
aku masuk hospital!
erk sebab gastrik kritikal plus demam panas.
white blood cell aku lagi tinggi than red one.
pergh mujur x ada apa2 yg kronik.
tp kene masuk air..bayangkn ape yg aku makan or minum pasti keluar balik..
adui tuhan aje lah yg tahu..
kalau x mlm tu aku kene stay tapi aku xnk..aku mintak balik..sbb kt wad tu sejok sangat!!!

27/11/2010
hari ini lak sha mami bertunang.dgn arip..hai nk buat mcm mane dh jodoh dia smpai dulu.
hehe mlm tu arip buat bbq n mkn2 kt bengkel tempat dia salu lepak kut.
tepat jam 10.30 mlm aku pun beredar.
akan tetapi aku x blk s.alam bersendirian.ada orang teman.sape?
jeng3 aku x pernah cerita kt kau pun sal mamat ni.dia kawan sha.sha yg kenal kn.nama? faruqy.
haha klakar la terbayang muka dia mase aku panggil dia kt bbq tu.dia ar yg teman aku balik.kitorg race dari kl smpai s.alam..haha funny.

28/10/2010
jumpe edy n tgk harry potter~

ok meh lah aku cerita pulak bulan ni nye cerita..
3/12/2010
aku n famly g tgk wayang kt bukit raja tgk rapunzel.wey citer tu sumpah best weh!!!

5/12/2010
dh seminggu x jumpe edy..rindu lak..hehe
tp jup lagi jumpe ar sbb aku kene teman dia g anta adek dia balik mantin.
nk pakai baju ape lah ek jup g..ai cik wana ni kalau x pening sal baju x sah agaknye.
bese la! lalalala..
ha cakap sal baju..
lupa nk gtau
2/12/2010 aku g sunway..shopping sket..lala..

erm ok lah aku nk turun tolong atok masak..kang bising lak cik raja rozitah tuh..
sebenarnye banyak lagi bende yg aku nk cerita tp later lah ok bloggy?daa~

No comments:

Post a Comment