Tuesday, December 7, 2010

random post part II

ouh aku lupe nk gtau mlm yg aku pegi tgk wyg 4/12 tu dgn family aku..er ari jumaat klu x silap.
ok cerita dia mcm ni.
lepas aku habis je mandy, ada satu panggilan tepon dari..er jup.aku mcm knl nombor ni..far away from UK!
it was just a hi call..in the same tgh syok2 aku sembang2 dgn si apek ni,si faizal lak call..aku x pick up.
last2 few hours after..aku call dia blk..rupe2 nye dia exciden! adui serba salah gak la sbb x jwb call dia td..thank god he's ok..

oraite bloggy..sebernye aku ngah skype dgn apek ni.so sorry la eh if aku lambat2 sket update kisah aku ni..hehe...

ari ahad baru2 ni..kelmarin la senang cerita.aku pegi gak jumpe edy sbb dh janji nk anta adek dia balik hostel kt mantin. then after anta adek dia blk, alots of conversation happen..adoi..
aku pun x paham kenapa everytime lalu beranang mesti akan ada tikam lidah! sumpah! aku x paham!
edy buat aku berpikir..kenapa harus kita berebut sesuatu yg sememangnya hak kita??
malam tu aku mengerti..yeah mohamad ammar fikri sygkn aku..terlalu.cuma dia nk aku paham yg dia cuma boleh beri seadanya sahaja buat masa ni..
malam tu gak aku tanya dia,dia rasa will i wait for him forever? he said perhaps..erm..
kemana sudahnye cerita ni pun aku x tahu.
and once again aku tanya dia..can he will just let me be with someone else? he said he tried but failed.. so makna nye no la tu kan? kan bloggy?

tapi..sampai bila lagi aku harus tunggu dia?
erm..ok jup..aku tringat sumthing..bloggy..
mlm tu before tido ntah kenapa aku trus nges..edy tanya aku kenapa.aku diam.adakah sbb aku x bgtahu dia yg aku pergi karaoke mlm 2/12 tu? sbb tu ke? ha meh aku cerita sket.. kn aku pergi shopping kt sunway ptg tu after class..then mlm tu aku g lepak kt seksyen 10 mkn dgn nurul n aisyah..then bincang2..konon nye nk gi club lah mlm tu..skali tu pikir2,mls lak..sbb plan tu terlalu last minit..herm x akan mungkin kitrg trus balik..pergi mana tau kitorang ni? pergi karok sudah nye..kt mane? hurm harus lah tingkat 25 quality hotel tu..aisyah awal2 dh cabut..so tinggal la aku,nurul and qy.memekak 2 jam je..last2 pukul 3 lebih baru aku balik umah..
ai kalau dpt tau dek si edy ni maty aku..
ape lagi pagi2 jumaat tu mmg la aku tersangat2 lemau..dh la ada 2 quiz pada ari tersebut..adoi..tp padan la muke.sendiri cari pasal kn..

erm tapi sebenarnya mlm yg aku nangis tu bukan sbb perkara diatas ni. aku nangis sbb aku rasa aku ni suka sakitkn ati edy. aku banyak buat dia marah. then aku say sorry kt dia.. dia pun pujuk la..cheh2 dh mcm cerita hindustan pulak..

ni aku kt umah membuta dari mlm td. pukul 12 baru la mata ni reti nk bukak. aku pun xtau nk buat ape..so mengadap lappy ni je la. edy x jadi gak balik bp ari ni.dia balik esok kata nya..
esok mlm lak si nurul dh ada plan nk pergi club..x decide lagi nk pergi kl ke sunway..erm..biar lah
klas aku pun esok full dari pagi smpi petang..adoi..penat2..

eh ha..smlm aku pergi teman nurul pergi pj kononnye nk cari brg.tp tutup lak tempat yg dituju tu..ah sebenarnye bukan aku nk cerita bab kedai tutup tu.aku nk cerita part before kitorg smpai tu.mase kt tol batu 3.bersilisih dgn lancer kaler putih..aku terpandang sekilas mamat yg drive kete tu.mak aih nyah!!!! hensem nk mampos shial! adoi1 ngat nk usya lebih2 tapi x sempat sbb dia dh chow dulu..nk kejar bukan sbb kete aku kureng power tp sbb jam kn..arghh!!!

adeh lapa lak..perkena cakoi ni sedap ni..yummy!
ok2 aku rasa sampai sini dulu..aku pun blur dh xtau nk cerita ape dah..

No comments:

Post a Comment