Sunday, December 12, 2010

panas! panas! panas!

haih..apa yg panas ni cik wana..
mari! mari! beli pisang goreng!! panas! panas!
eh helo..ni bkn cerita pasal pisang goreng panas ok, ni berkenaan gosip terkini..haha bajet kelakar lah..

nk cerita ni..mlm tadi aku g lepak kt laundry dgn nurul,shafiq and alol..bodo betol..xpasal2 kena minum tequila 1 shot..pening jap..jam 1 lebih aku dh mintak balik..sbb cik abang edy tu la suruh aku balik awal..sbb dia tunggu aku kt skype..

smpai je dpan umah..ape lagi terburai la isi perut..haha pastu ok..
erm..ngat x dlm post yg lepas aku ade bgtau yg nurul plan nk pegi club tu? jadi gak pegi mlm tu..kitorg lepak kt sunway je..
mlm tu aku kene supriz dgn qy..haram btol..dia kenekn aku..

ari kames tu mujur aku boley bgun..klu x,xtau ler..ha nk cerita lak ari khames mlm tu..ntah ape ntah yang buat aku sentap sgt ntah..berjurai2 air mata aku keluar..
last2 tertido..kul bape ntah..x ingat.then ari jumaat tu aku ngat dh ok la..sekali tu mase lunch dgn mima..
aku call edy sbb nk kepastian berita yg aku dapat mlm sebelum nye..pap! ati aku ibarat kene ragut begitu je..terkedu.betul ke ape yg aku dengar tadi? ape lagi..nangis lagi..

then jumaat ptg, aku pegi kpj tgk si faizal cuz dia baru lepas operate. thank god dia ok..tp aku dpat rasa yg dia x ok sbnarnye..sbb terpakse menahan sakit yg teramat sgt..
then after the visit, aku g lepak mkn pizza kt seksyen 7..si qy la blanje..rindu kn aku katanye..hehe..
pas mkn, kitrg lepak2 jap sembang2 hal ati perasaan kt dataran shah alam..pada masa tu aku agak keliru..

balik uma edy dh tggu kt skype..then persoalan aku sedikit sebanyak terjawab..maka dgn ini,lesap lah segala kekeliruan yg melanda hati ini.cheh wah! ayat x boleh blah..
actually aku baca conversation antara aku dgn dia..berulang kali..utk ape aku tidak pasti..

er bloggy...nnt aku sambung cerita eh..i g2g..daa!

No comments:

Post a Comment