Monday, December 13, 2010

great time~

selamat pagi! selamat pagi! hai bloggy.. kau mcm muram semacam je? rindu kn cerita panas aku eh?? maaf lah kerna buat kau ternanti2 smlm..hehe..
al-kisah...taaayib...
(sebenarnye tgh flash back balik ape yg dh jadi..)
baik lah! (sedikit nada nekad)
actually mlm yg aku skype dgn dia tu, mula2 kitorg byk cerita perihal masing2...al maklumlah..dh seminggu x bersua muka..jadi begitu la..
pung..pang..pung..pang..
then terkeluar lah cerita yg si gilew tu nk pindah umah..kenapa? sbb umah putrajaya dia tu dh jadi line panas! maka nya..dengan itu, si edy kesanyangan aku tu mahu mengangkat kaki n ape lagi..chaw lah!
then tgh cerita2 perihal rumah..then terpacul lak dari tangan aku yg menaip ni..ter..eh boleh lak ter kn..ntah ape ntah..ok la senang cerita macam ni..
aku ni ha yang gatal sangat cerita yang kononnya aku ni dah ada org lain..ha harus la si gilew tu bertanya kn?!
mcm lah baru kenal dia sehari dua..
aih..bloggy,seperti bese la kan..bila dah mcm tu harus lah masing2 luah ape yg terpendam dlm hati..cheh wah! jiwang!
lame jugak lah kitorg berdondang syg kt skype aritu..

yes bloggy,dalam hidup ni mmg tiada yg pasti.cuma keyakinan yg akan aku bawa untuk aku menghadapi hari2 mendatang..moga satu hari nanti bahagia menanti.

ok2! stop! aduh pening jugak kalau asik nk jiwang karat je..
eh,bloggy..pasti kau pelik..ape mimpi la si minat sasau ni bergosip pagi2 buta ni? ha baikla..
sebenarnye ptg semalam si gilew ajak jumpa. so, nak dijadikan cerita, aku lepak la kedai nurul sementara tunggu saat2 yang aku nantikn selama seminggu ni..mak aih rindu nye kt si gilew tu..aku potong rambut depan aku semalam..kes x ada keje cari keje la ni..haha.

haha ni la hasil potong rambut sendiri!

then malam tadi edy bawak aku pegi makan kat pak li seksyen 7..
lepas tu masing2 blur..x tahu mana hala tuju..
sudahnye kami berdua ke sunway..

so tadi aku hantar la dia balik putrajaya memandangkn ari ini dia keje..
alamak perut dh menjerit mintak makan pulak..haih..
erm lepas menjamah hidangan ni aku nk membuta jap la..hehe
oh ya aku x nafikan aku happy bila dapat tau yg edy nak pindah balik duduk s.alam..
but still dia taruk syarat jumpa dia hanya seminggu sekali..waaa...
x apa..daripada jumpa hari2 nnt bosan pulak..

blurk..alhamdulilah..kenyang..opss..sorry..
ai..keje tax x siap lagi ni..agak blur semester ni..x tau la kenapa..
ok lah bloggy..mata aku dh agak berat ni..
later kita sambung gosip2 eh!! chaawww!!

No comments:

Post a Comment