Sunday, July 4, 2010

sepi~

lokasi : bilik
mood : hilang
status : sepi

mlm td pergi jugak aku ke rumah mesh sempena birthday party dia yg ke-21
tu pun sblm pergi, aku fly pergi klang sbb ade kenduri umah naja..

skip..skip..skip..
aku ngah cari mood nk mengadap assigment tax ni..
erm...
apa yang aku rase sekarang hanya sepi..

ok2..
before mood aku dtg ni
aku nk share sket..
apa yang aku lalui pada ari jumaat pagi, teramat la indahnye..
pada saat itu, aku yakin.. dia syg aku..

tapi..
mlm tu..
ntah kenapa dia lgsg x bercakap dgn aku..
ah sudah
kenapa dgn mamat ni?

pagi sabtu aku bangun..
then siap2 sbb kene pergi keje
(agak lemau la sbb mlm tu tdo lmbt)
aku pun kemas2 la brg aku tnp mmbuang masa
(kenapa aku blah, xperlu la aku bgtau knp sbb trlalu sakit utk aku nyatakn)
smpi je kt tmpt keje
aku tulis sepucuk surat dgn berbekalkn air mata n perasaan yg aku sdri xdpt nk gambarkan mcm mane..
yg cume aku dpt rase ialah satu prsn yg teramat la sakitnye..

ptg tu aku jumpe sharul
mtk tlg dia amik kan brg2 yg aku tertinggal
so, dh alang2 jumpe aku mtk dia smpaikan amanah aku..

dalam surat tu,
aku mtk maaf kt si gilew ksygn ak tu..
sbb aku x dpt jd yg sempurna utk dia
and aku xtau cmne nk kuat kn diri aku utk trus tgk dia sebut2 name lia..
aku dh x sanggup lagi..
makin ari, aty aku makin sakit..
bukan aku x syg, bkn aku x cinta..
tp aku rase dh tiba mase utk aku pk sume ni..
sbb dia pun nk mase kn..
so aku ckp, pergi la..
amik la bape byk pun mase yg dia nk..
bukan aku dh xnk susah sng, jatuh bangun dgn dia..
jauh d sudut aty aku..
aku masih perlukan dia..
tapi aku xtau camne nk luah kt dia..

aku xtau la samada dia dh baca blum surat tu..
adam pun senyap je..
sejak aku balik bj dari smlm..
keje aku kt uma asik tdo jek..
aku yg paksa diri aku tdo sbb aku xnk rase sunyi..
aku akui..
aku terlalu rindu kn dia..
aku harap dia tau..
erm.....

sebenarnye berat aty aku nk bagi surat tu kt dia
tp aku kene buat gak..
tapi..
betul ke ape yg aku buat tu?

No comments:

Post a Comment