Tuesday, July 27, 2010

entah~

1st byk sgt bnde yg jadi akhir2 ni..

2nd ak jadi bingung..

3rd tambah pening sbb jadual clash..
x macam sial lak kn..paper ari isnin ade 3..gile ke ape..

4th 1st day period..mak aih..sakitnye..

5th mlm td tdo pukul 5 pagi..sbb layan kuch2 hota hai..leleh douh!

6th ahad baru2 ni..something big happen..
my dad pergi call his dad..

ape lagi..jadi onar lar kt tesco extra tuh..
of course everything jadi upside down..
bengang gak la..
masa tu yg aku mampu buat just nangis sepenuh hati..

7th tapi dari situ aku dpt tgk bertapa sygnye dia kt aku..yar mmg la dia x akan boleh syg aku mcm dulu..tp jelas dlm mata dia yg dia ikhlas..
tak apa la..mungkin aku patut beri dia masa lagi..dan peluang utk dia jadi yg lebih baik..
insyallah..

8th kelas seperti biasa la..full, bz n makin byk la ilmu dlm pale ni..mujur x overload lagi..hehe

9th byk nye la projek nk kene buat tapi 1 xstart lagi..haih apa la nk jadi ni..

10th jumaat ni maybe pergi kedah jln2 dgn family..tgk ayap kt sane..

11th dengarnye dia nak balik johor utk setelkan sume ni..
tapi aku ni ha..
mcm trus hang bile dia ckp dia nak balik sane..nape ek?
ntah la..

12th smlm dia cerita kt aku macam mana masa dia merayu kt lia supaya jgn tinggalkan dia..
ntah kenapa aku lak yang sedey terlebih2..
mungkin sbb aku rase dia xpatut buat cmtuh..
kenapa lia x nmpk apa yg dia buat sume utk lia?
kenapa aku boley nmpk sume tu tp lia x boley?

13th dia still simpan gmbar lia n kenangan2 lia..
aku sdri xpasti smpai bile nk macam ni..

14th esok ada visit g measat kat cyberjaya..
nak pakai baju ape pun xdecide lagi..hehehe

15th lupe lak..sorry eh blog cuz dh lame x mengadap ko..bkn xada cerita..its just m not in the right mood to share with u..hehe

16th kadang2 kan blog aku slu gak terpikir apa la kesudahan cerita ni..
pnah x perempuan lain buat seperti mana aku skg?
bukan la nk ungkit ke merungut ke ape..
cume nk tau je..
yeah m the best friend that he eva had..i didnt deny it..cume aku x boley nk tukar rase syg tu jadi sayang sbg seorang kawan fullstop!
aku blum cukup kuat lagi utk tukar rase tu..
belum...
mcm mane lak dia?
nmpk mcm sng je dia tukar rase tu?
tp yg pasti aku tau..
dia sdg cube sebaik mungkin utk berubah..
mmg betol kata org saba itu berhasil..

17th mungkin ke nnt kitorg akan lost contct cm cte kuch2 hota hai smlm?
ke still mcm bese?

18th eh2 ok la g2g nk study..b4 that nk lyn fb jup..hehe..later ok blog!!
muahhhhhxx!!!

No comments:

Post a Comment