Thursday, July 15, 2010

macam2 hal~

ngah cari mud nk siapkan assigment yg dibekalkan oleh lecture2 msu minggu ni..

k 1st ari isnin..
bz..klass n blah3
selasa? also bz..
rabu? lagi la bz smpi flat..
ari ni?
B.O.R.I.N.G!
class kul 2 til 4.. then aktiviti sambilan..melepek kt umah..
bapak buhsan la seyh!!

esok?
klass kul 12..
sabtu? pagi keje...
ha ckp sal keje..
gaji x dapat lagi! adeyh bengkek betol! dh la tgh kering gile ni!!
tension la!!

erm ak dgn gilew?
ntah la jup ok jup x..
xtau la cmne nk ckp
asyik gado jer bosan la..
makin ari makin aku xpaham apa sebenarnye sume ni..

aku skg duk uma makan x ade org jage
ni pun dh bape ari x makan nasi..
sedey wey.
aku rindu mase aku duk kt brunsfield..makan,tido sume cukup...
ni aku duk uma duit blanje same je cm dulu..
x ada apa2 perubahan pon
ari2 dpt rm 10 wat isi minyak kete..
soo makne nye mmg xmakan la aku sbb 1 sen pun takde..
nk topup? huh jaoh la sekali..

ni dia lgsg x mesej aku..
ntah dia kt mane, buat ape.. aku lgsg xtaw..
ntah la......

sakit pale aku pk sal bnde ni
plz la make it stop!
dh la aku rase damn fucking lonely!
i hate this feeling tau x!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment