Tuesday, July 6, 2010

is it true life shud be simple?

mood : ok la..
status : juz finished my assignment

ok blog..
meh aku flash back ape aje yg aku buat ari ni
ok 1st
pagi2 dh kene kejot dgn c gilew
dia suruh teman pegi bank
aku ckp xnk
dia pujuk nye pujuk
(pergh siap ugut nk terjun tingkat 8 lagi)
then aku ckp terjun la
dh jadi antu jgn cari aku...
hahahhahaha (ketawa betul ni)

ok then pung pang pung pang
ptg aku g la lepak kt ttdi dgn c gilew
cerita la pasal itu ini..
n blah..blah..blah...

ok camni la..
kesimpulan yg aku boleh buat is
yeah kite boley buat baik dgn org
tapi not too gud
cuz people might step over our head..
(eceh ade ke peribahasa ni? ah tibai je la)

so?
so far ntah la..
tadi mase aku ngah wat asigment cm byk lak bnde yg aku nk share..
tp bile ngah taip ni asal tibe2 cm blank kepala otak aku ni...

actually..aku terpikir.
betul ke life shud be simple?
tp cmne nk jd simple klu org2 dlm life tu wat life ni cm game je?
men wayang sna sni,...
pelik jugak kn..
dlm hidup perlu ke sentiasa hipokrit?
dpan ckp lain, blkg ckp lain?

name orang2 berikut x perlu la aku nyatakn kt cni wahai blog..
even if aku sebut pon,
its not gonna change anythg
attitude is the hardest part in human yg plg susah utk diubah..
termasuk la aku sendiri..
but yeah experience through time cud change a person..
aku x nafikan sbb aku lalui bende tu..

aku dgn dia?
eerm cmne nk ckp eh?
tu la aku tanya life shud be simple ke?
boley ke klu aku nk wat bnde ni jd simple?

makne nye aku just go on life aku cm bese..
mane yg aku ley improve, aku improve..
mane yg negative aku tolak tepi..

betul ke ni maksud dia?
for our own good??????

dari smlm dia try call aku
msj aku
aku buat x layan je
sbb aty aku sakit sgt3..
dia nye pujuk perghhh
baik punye!
siap ajak pegi tgk eclipse same2 la...
oh ya ari kames ni eclipse release maa!
aiyak! kene tgk ni!
then ckp sal gmbr chantek la ape la..
cam2 ayat dia gune..last2
pagi td baru dia dpt ckp dgn aku
tu pun lepas chat kt fb mlm smlm..
pagi tadi mak aih..
punye la baik mamat tu
layan aku manja2 la konon
(cheh mcm la aku xtau tu taktik pujuk aje)
menyampah pun ade gak sbb overacting sgt

dia ngat dia sorang je ke terror main game?
dia bajet dh dpt pujuk aku arh?
mlm smlm bkan men g pujuk rayu
mlm ni?dia dh mula dh msj pendek..
x call
x msej..
huh dh masak sgt dh..

bia la..
maybe dia blur g kot..
al maklum la..baru bangun tdo kn..
saba je la..

btw esok ari bz..
biasa la kn...
ari rabu
pg smpi ptg class..
mlm keje..

ok la blog
mata aku pun dh agak sanggap ni..
so mari la beramai2 kite terjun n selam..
haha
selamat malam!!

No comments:

Post a Comment