Wednesday, July 7, 2010

kepenatan~

lokasi : kamar tidur
mood : sanggap nk tido
status : pun sanggap nk tido

smpi umah dari tempat keje td dh nk pukul 11 mlm
sblm tu smpat la singgah mc d seksyen 9 jup
sbb pewot aku dh berdondang sayang dari ptg td mintak suap mknn..

pergh ari ni xperlu la aku ulang byk kali cmne pnt nye aku..
pagi2 dh kene cut off mimpi2 indah
al mklum la..klas kul 8 kn..
then ptg pergi amik kiki kat c gilew
sbb rindu sgt kt anak aku yg sekor tu (kucing ok)

aduih
assigment lak berlambak2 x siap g..
duh!
mlm ni mmg la aku x gagah nk ngadap sume..

pinggang aku sakit ni sebenarnye
sbb td tlg basuh baju c gilew
dh la kene wat 2 kali keje
ntah c kiki ke jimmy yg kencing dlm timbunan baju c gilew tu
tension betul aku

c kiki ade ni ngah baring kt kaki aku
alahai chomey nye la..
wat aku geram jek..
yang best nye c kiki ni
dia ni dgr ckp
tp..
kuat mkn!
xtau la ikut papa dia ke ibu dia
haha sengal..

well, ari ni x ade cerita panas pon
its just tgh ari mase gap klas tgh ari td
aku teman c gile pergi subang setel hal sikit
then pegi tesco beli whiskas..
alamak!
mase tu kn dh jam 2.30 tau
buku tax lak boley tertinggal kt uma!
x pasal2 kne balik amik..
dh la ujan
dlm aty pun terdetik (mak aih sedap nye klu dpt tdow ni)
tp memandangkn smlm aku x pergi klas
so ari ni kene la pergi...

jadi kesimpulannye
jgn malas2!
haha

k la mau tdow sudah!
nyte2 bloggy!!!!
muahhhx!

No comments:

Post a Comment