Sunday, August 8, 2010

seperti biasa..aku pening~

erm maaf la wahai cik blog..lame kn kite x bergosip sakan cm bese..hehe agak bz la..
ok2 first ak baru blk ni td g anta yoyi blk hostel..
sbb mak abah xdek (g bandung)
so ak kne la jadi suri umah yg agak berjaya..haha
ha..last week aku pergi kedah
tgk ayap kt sane..
shopping!! beli kasut la jam la..baju pun ade gak la..
hehe
mak abah g bandung..harus mereka2 tu shopping sakan..haha

erm blog2..
aku pening la..
td ak bace la bnde2 ntah ape ntah..
ha ym dia dgn ex dia..
chop2 knp dia x gtau aku..
ym tu bulan 6 xpun 7 kowt..sial la..
mmg la dlm ym tu ex dia maki2 dia sume
tp..
xpatut la dia merayu n still bagi ayat2 manis cmtuh kt ex dia..
aku jd benci n menyampah..
dia ckp:
i'll alwaz luv,miss u la..
u're mine n will be mine forever..
either diz life or next..
damn la!
then rase tu dtg lg..
you see bloggy..
ak jadi bigung blk..
ape sume ni!?
dia still simpan gmbr ex dia sume..
dia tipu aku..dia ckp dia xde cntct ex dia g..
dia TIPU!!!
klu btol la ex dia tu cnta terakhir dia..n dia xnk org lain kn?
so lepaskn ak! jgn cari aku lg!
cmne aku nk idup dgn org yg aty dia pd org lain!
knp..
knp dia still jumpe n spend time dgn aku..sedang kn dia tau makin dekat dia dgn aku,aku makin sakit!
argh!

tp..
klu dia xde..
aku mati..
ya allah..ape yg aku harus lakukan ni ya allah..
aku tahu dia syg aku..
tp dlm mase sama aku kene trime hakikat yg dia bkn milik aku n i'll neva will..
n patut ke aku percaye peribahasa jodoh pertemuan di tgn tuhan skg?
bertambah pening aku..
aku bkn nk mrh dia ym2 ke pe.
tp dia ckp dia x cntct ex dia lg..abes yg aku bace td tu ape?!!
ari tu yg dia blk bp, he dont even tell his parent about the extension..
then td aku ade bace gak ym dia dgn kwn dia..
erm aku tgk bkn rancak lg bercerita pasal ex dia..
ade gak yg aku xtau tp dia gtau kwn dia..
damn la!!!

erm..
ape g ni ek..
pasni dia nk pindah blk putrajaya dh..
oh ya rituh ak tlg la dia pndah brg ke ptra sume kn..
then x sampai 5 minit aku kt situ aku dh ajak dia blk..
ah sudah aku nampak sume..
damn! kenapa la..
kenapa mesty aku yg nampak sume tu..
kenapa..

bloggy,
kau terkejut x klu aku ckp aku rindu mak dia..
xtau la kenapa..

fuh, duit pt bile la nk masuk..
ak nk shopping raye ni wey!!!
haram btol msu ni!
esok paper costing, satu ape xstudy lagi..hehe

kenapa kdg2 aku dpt mimpi yang bukan2 eh?
mainan tido or...petanda?
sume ni suratan atau kebetulan?

erm.....

No comments:

Post a Comment