Thursday, August 12, 2010

ramadhan dtg lagi!

tup tap tup tap..dh masuk bulan ramadhan..
ari ni masuk ari ke-2 puasa..alhamdulillah td sempat gak la aku bertarawih..

ha td pergi terawih dgn c minah kalut ni la..hehe aisyah~

erm finally mid sem exam dah abes ari isnin ari tuh..
then aku dh mula bz utk siapkn segala projek2 terbengkalai..

dia?
alhamdulillah dia dh dpt keje kt celcom kt jalan semarak..as a customer service..
so dlm mase sebulan ni maybe aku xdpt luang mase dgn dia cm salu cuz since dia pun dh duk ptrajaya kn..plus keje dia ofcz memenatkan..
takpe..hope dia ok..

bloggy..
fariz tipu aku..
dia dh ade awek la..
nape dia x gtau aku ek?
agak bengang la cuz aku call dia awek dia angkat..
erm...

k2 then tibe2 ari ni c faizal mesej2 aku..
nk tny kaba aku la kononnye?
aku tny la dia nape dia buang fb aku
dia ckp awek dia yg buang
chet dh agak dh
naik myampah lak aku dgn awek dia tu..
bajet gud2 jek..bajet aku nk sgt la amik c faizal tu blk?
mmg x akan la kn..

erm duit pt cm bese ntah bile nk masuk pun aku xtau..
sgt tension cuz aku nk cepat2byr hutang ni..
plus nk shopping..hehe

kiki ade dgn aku..coco? ntah xtau la pegi mane..
xrety2 nk blk.. tgn kiki luke mybe sbb gado kowt..
cian dia..
then aku tgk dia x slera cmn salu..
maybe rindu kt papa dia kowt..
haih..ibu dia xyah ckp la.harus la rindu kn..

erm td kn tbe2 aku trigat tau cmne aku ley kenal dgn dia..few years back..
pk2 balik cm funny jek..
then kn aku trigat lak mase dia balik lunch ari isnin ari tuh..
dia pki kemeja grey dgn tie..kire formal attire la kn..
mak aih! hensem nye!! nmpk smart n cool gile!! sumpah aku rase cm nk peluk2 dia mase tuh...duh~

eh2
ngat x mase aku ckp yg aku trbace ym2 bodo kt laptop dia tu?
know what mlm tu gak la aku bgado dgn c gilew dlm kete..
twokgak la aku kene maki..
then jup je dia mrh..
pastu dia ok dh...

erm rase2 nye smpi cni je kot gosip2 panas..later klu ade lagi aku sambung k...daa~

No comments:

Post a Comment