Thursday, June 24, 2010

warkah utk dia part 2

kenapa dia masih x nampak yg aku ada depan dia?
sentiasa?

setiap status dia..
kata2 dia..
perasaan dia..
fikiran dia...
hati dia..
buat aku rasa mcm aku dh x sanggup lagi ada dgn dia
sbb dia mane pnah ckp or ngaku dgn aku yg aku ni org istimewa dalam idup dia mahupun hati dia..
mmg tidak la kn..

bodo la..bodo! bodo sgt!
aku benci bile rase ni dtg!
benci!!

aku ke yg x layak utk jadi 'insan' tu?
ermmmmmm.....

adakah aku yang terlalu berharap?
adakah aku yang masih bermimpi?
adakah aku yang terlalu memberi?
adakah aku yang masih keliru?
adakah aku yang masih sukar melepaskan?
adakah aku yang masih sukar melupakan?
adakah aku sahaja yang masih sayang?
adakah aku sahaja yang masih cuba perbaiki keadaan?

ya allah....
aku mohon kau berilah pertunjuk...
apa lagi yg harus aku buat agar dia mengerti yang aku x ingin pergi?
x tegar untuk berhenti mencintai dia?
masih perlukan dia?

aku x bisa sendiri
aku benci sendiri
aku x mahu sepi

argh!!!!!!!!!!!
setiap masa yg aku luang bersamanya..
sedikit pun aku tidak rasa bosan
setiap kata2 yang aku beri..
sedikit pun tidak berbaur pura..
kenapa masih lagi dia mencari 'insan' yang mampu berinya hilai tawa mahupun senyum nya dan juga dirinya..

habis? siapa dirinya sekarang?
untuk apa dia masih perlukan aku?
untuk apa dia masih menjaga aku?

ya allah..
aku rindu saat dia lafazkan rindu..
aku rindu saat dia lafazkan sayang..
aku rindu saat dia gengam tanganku dan berjanji saat itu akan kekal abadi
aku rindu hilai tawanya..
aku rindu ya allah..
sungguh
aku rindu..
kembali kn la dia pada ku
agar dia mengerti
yang selama ini
'insan' itu aku....

No comments:

Post a Comment