Tuesday, June 29, 2010

i need somebody to love (tipu aje ni)

ok2..
tengok tajuk pun tau kn..
paham x apa maksud yang aku cube nk sampaikn?
hahaha
aku pun xtau..
sengal!

actually aku ngah duk melangut ni
xtau nak wat apa..
busan..
nak kuar x ada mud lak..
aishh

ari ni klas aku pukul 1 smpi kul 5
even mengalami kekejangan di perot (perion pain ok)
aku gagahkan juga..hehe
yela sbb subjek best..
kena pulak lecturer tu ajar best..
so semangat tu berkobar2 ler..chet!
(cube klu subjek x best tu..x sakit pun buat2 sakit kn)

mggu ni je berjujai2 quiz!
dari rabu, khamis, jumaat..
aish student la katakan..

ni nk gosip2 sket sal si gilew..
pagi smlm gado lagi..
aku tnya dia nape dgn dia sejak 2 menjak..
apa yg dia xpuas aty dgn aku?
pung pang pung pang..

last2 aku bengang (tahap dewa nye)
aku ckp aku nk blah sbb aku betul2 dh xtahan
so cam biasa jadi la drama hindustan jup
dia mntak tlg aku tolong dia..
aku ckp x boley n x nak(konon2 dh give up sgt la tu..tp mmg dh pon)
then last2 aku pergi ke kelas seperti biasa tnpa cube membiarkan perkara tersebut menggangu pikiran aku..

the truth is aku mmg la dh x ley nk tahan
sbb dia boley slh kan aku (buat sekian kali nye)
atas ape yg berlaku pada dia
so aku fed up aku ckp aku btol2 dh x leh tahan n aku nk blah
aku suruh dia figure out sdri cmne nn tlg diri dia
n jgn hrpkan aku lg
tp tu kisah smlm

ari ni still angin dia x ok lg
tu la aku benci bile dia tekanan (gentle)
sbb tempias yg paling gempak sekali
kena kt aku...!

ntah la
bila pikir2 balik
mmg btol la sya ckp
yg si gile tu mmg xkan tinggal aku
sbb ada sesuatu dlm diri aku yg dia suke and dia nk

tapi masih mampu kah aku bertahan?
sejauh mana?/
atau aku harus pergi sahaja?
erm..
dilemma~

No comments:

Post a Comment