Saturday, September 18, 2010

kelmarin,smlm, dan ari ini dlm sejarah..

ok..wah..bloggy..ko saba2 eh..aku byk bnde nk share dgn ko ni..
nk cerita mane satu ni..ok2..
start dari ari khamis..
pepagi je aku dh bangun..yela semangat kn nk pegi umah apek..dia wat mkn2 sket..dia menjemput..
cam x sedap la klu x pergi kn..hehe..lagipun aku pk ni je la pluang aku utk jumpe dia b4 dia blk UK since dia pun baru pts dgn gf dia..so as a friend aku rase bertaggjwb utk wat dia rase happy..
then seb baik x sesat mase nk g umah dia..haha (tp sebenarnye slh simpang gak la..)
sembang nye sembang.. pas mkn2 kt umah dia..aku dgn naja gerak la g umah wanny anje lak..kt klang..
blk umah agak awal..balik ape lagi..trus terbongkang..lalala..

ok bloggy..
smlm ari jumaat..
aktiviti di rumah...
pagi melepek..
ptg kluar..g sunway teman faizal survey kasut..
then rush lak g ou..pergh bapak lemau..
mlm lak lepak2 men gtar sambil story morry sket..
then mlm tu gak along dtg dari cheras dgn kwn dia..lepak la sekali jwbnye..
tepat pukul 2 pagi aku lepak dgn c gile kesayangan aku lak..smpi la kul 5.30 pagi...

ok..bermula pulak aktiviti ari ni..
pagi bangun..tu pun sbb dpt msj c naja tu..
ai dia lak yg excited..cipet betol..lala
then kul 1 lbih td klu x silap aku..
apek pun smpai la umah amik kitorg.
then g sunway..
main bowling..
weh satu peristiwa memalukan telah berlaku!
bola aku terkebelakang lak! haram tol! mallluuu!!! apek dgn c naja dh bantai gelak..
waaaaaa....
pung pang pung pang..ptg kitorg g melalak lak kt ole-ole..
pastu dia anta kitorg pulang..
sblm dia balik tu..sempat gak la aku wish gudluck sume..tibe2 ternangis lak..alamak kantoi disitu...
sedey gak la sbnarnye...
then kt sunway td ley lak naja tny aku aderindu someone x..
aku jwb la..cmne nk rindu..org nye tgh dpan mata..cm haram kn jwpn aku? hahaha

well..
mlm  td..ade gak la aku bincang dgn c gilew sal relationship kitorg..
jwpn yg aku dpt was..
dia ckp yg kitorg ni akan bersama sampai tua? what is suppose to mean?
tp faizal ade ckp dgn aku..
dia mtk aku jd fair..bg edy peluang utk berubah..he deserve it..
faizal ckp lelaki susah nk berubah..tp bile dia ckp dia nk berubah..
maksudnye dia betul2 akan berubah..cume aku kene bg dia mase..
faizal ade tny aku nape aku cm nk putus dgn edy? sbb dh x syang ke?
aku jwab x..bkn sbb x syg..aku syg dia..sgt2..tp sbb keadaan..
ntah la..
bygkan la wahai bloggy..
smlm aku share ape yg aku rase kt faizal..smpi menitis air mata aku..xtau la..

pasal apek ni..
keliru kah aku?
mungkin tidak..
tp cara dia td....
ah mungkin cume sbg kwn..plz jgn berharap cik wana..
dia bkn sesape..
dia x knl kau seperti mana edy..
dia x phm kau seperti mane edy..
yg plg penting dia x jage n x syg kau seperti mane edy..
setianye juge x seperti edy..
ingat tuh! jgn lupe diri!

erm...tp soalan naja buat aku terpikir..
what if amar n apek nk kt kau? dua2 gile kn kau? dua2 ade ape yg kau nk? sape yg kau akan pilih?
erm...sumpah aku x boleh jwb soklan tu skg..
biar la masa yg tentukn..

buat mase ni ingat la wana...
edy perlukan kau..
mungkin dia terlalu ego utk mengaku syg nye pada kau..
but u hve to put some faith to urself..he loves u..in a special way..

tp apeyg berlaku kelmarin,semalam dan ari ni
biar la ia nya jadi sejarah...

wahh..sok ari ahad da..
isnin dh start kelas..
final exam lagi dua mggu!
ah! ape yg aku study selama ni!

erm..baik la bloggy..smpi sini shaja ye..
nnt aku sambung lagi..
daaa~

No comments:

Post a Comment