Tuesday, September 7, 2010

di teratak buruk c fara senget...

erm..pagi2 kul 6 dh kene gerak bangun..mandi..n bermula lah perjalanan ari ini bersamaan ari selasa 7 september 2010...huhu

ok2 nk cerita nih..
ari sabtu mlm..aku pergi la jumpe si gile..smpi la ahad mlm..nk tau x wahai blog..ahad mlm tu pas buke, kitorg pegi la alamanda cari barang sket..
ha ni yg wat darah aku tetibe je nk mendidih..
dh la sabtu mlm kantoi mesej..ba alip ba ya..
pastu ley lak ahad mlm tu dia soh aku balik awal sbb dia nk g jumpe c arina..yg konon2nye dak ofis dia..n lari dr umah..bla..bla..bla..
aku punye la menyirap..lantas merembes la air mata ku..hehe
ntah la..
actually dh mls nk bergado sbb dia dh besar..kn patutnye dia ley pk..
aku mrh sgt3 sbb aku dh agak bnde2 ni msti jd lagi..fed up!

ok.then ari isnin (smlm)..
pepagi aku g clas..
then pepagi gak la si gilew tu msj2 aku
seperti bese la wahai blog..nak pujuk an..
aku wat bodo  je..dh xde da abby eddy nye da..
dh tahap gaban nye geram la ni (konon nye)
sampai ptg dia try pujuk aku..aku lak mase tu kt sunway dgn si miema..
shopping..lepas tension..
last2 ptg smlm aku pergi gak la jumpe si gilew tu sbb pegi pulangkan jam vincci dia..
padahal aku tau ahad mlm tu dia mmg SENGAJA tinggalkan jam tu dlm kete aku so that smlm x pun ari ni dia ade alasan utk jumpe aku..
whatever..

mlm td aku trus kene high fever..kipas level 1 tapi mak aih..sejuknye!! x sanggup aku!
panas gile badan aku..
thank god pagi ni dh ok sket..
tp mlm xtau la..
n sblm tdo smlm sempat gak la aku siapkan assignment tax yg aku wajib anta ari ni..hehe terror x..

chop..aku wat flashback..
smlm ape aje yg aku shopping eh?
kasut,beg,wallet,perfume,lip gloss,suar jeans,legging,baju..
tu je kowt..
hahahahhahaah~

plan ari ni..
nk cari baju raye..
n nk survey henpon..
hahahahhaha~

mak aih dh cm mak lampir lak aku ni..
ketawa x ingat dunia..

ok la bloggy..
tetibe aku tringin nk GCB mc donald..
dap nye!!!!!

hehe...

oh ha..lupe lak..
sok besday faizal...
x pk lagi nk wat suprise ape kt dia..

apek?
dia cm ade krisis dgn gf dia..
dia ade gak mengadu kt aku sume..
aku bagi la advise plg BAIK PUNYE!
haha..
as a friend of course..
lalalalala..

ari jumaat raye sudah..
sok mlm maybe balik melaka..
cmne nk mintak maap pepagi raye tuh..xtau la cmne..
huhu..

tringat lak taun lepas raye 1st kt perak..berjujai aku nges wey..
tepon si gilew tu dh cm haram dh aku nges..
abes cair sume make up aku!

ok la bloggy..nk lyn c fara senget ni jup..
cian dia..dh la kene kacau dgn aku pepagi bute ni..lalalalala~

No comments:

Post a Comment