Friday, February 25, 2011

maafkan aku..

bloggy!!! my darling!! m so sorry la cuz dh lame sgt x update gosip2 panas kt kau... hehe (x sudah2 lagi minah senget ni dgn gosip)

oraite..jup eh...(belek2 diary)
ok lets start with...
6/2/2011..
kiki slamat melahirkn 4 ekor anak kucing yg teramat2 comot..cm dia gak..
tp sadly..sekor demi sekor mati..dh ajal nk wat cmne kn..

11/2/2011
pergi tgk green hornet dgn edy. ouh ya. pd hari tu, ada la sorang mamat ni terbelit lidah sebut mashmallow yg asalnye mashed potato. haha edy la tu. trus dpt name baru. mr.mashmallow. haha

14/2/2011
kasi edy surat.lafaz cinta mendalam.cheh jiwang.

15/2/2011
teman edy shopping. mid valley. beli kasut, belt.. b4 anta dia balik, dia terkene sindrom 'barang baru'

17/2/2011
mlm keramat. amir (cosuin edy) kena cekup kt ptrajaya. mujur x balik lagi mase tu. klu x dgn aku2 sekali kena angkut. fuh..

19/2/2011
GFI event. held at prescot inn kajang. alhamdulillah dpt stock gamat 2 kotak..

23/2/2011
FBMP nyte. haruslah masing2 bergaya sakan kn..aku? cume mengenakn dress merah, kasut merah, porch bag pun merah. (eh betol ke aku eja tu? ah belasah je la..)

24/2/2011 (semalam)
catch 'i am number four' with edy. mid valley. best gak la cerita tu..gempak giler...
ptg smlm, edy msj dlm aroun 5.15ptg ajak aku tgk wyg..aku dgn harapan la bajet dia nk ajak aku tgk 'no string attached'..ntah knp ati aku meronta2 sgt nk tgk cerita tu.. tapi nk buat mcm mane dh orang nk blanje tgk cerita lain.ikut je la..
jam 9.15mlm smpi kt tmpt keje edy, amik dia. then pegi damansara jup jumpe fiqa (adik edy)..mamam jap.
then gerak pegi mid valley..
ok smlm edy x tersasul order mashallow lagi..haha jahat!
skip..skip..skip..

andddd before kitorg masing2 balik umah, sempat gak berbual ttg perkara yg agak serius dlm kete..
kenapa ntah dgn aku mlm td?
dh mengantuk sgt kot..
sume tu terjadi since edy tanya "what happen if werent meant to get to know each other?"
mula2 aku malas nk jawab..tapi ntah kenapa..panjang lebar lak jawapan yg aku berikan..

maybe if i didnt get to know u;
- i'd changed myself. but not much as i am now.
- m working now. with part time study.
- m with someone else now.
- m still searching path on what i want, who i wanna be n with who i wanna be..
- m still not interested in wearing skinny jeans
- i know how to dress up but not so good as how i dress now.
- i'll still can't get my parent's permission to go out til late night
- n bla..bla..bla..

tu baru sket tau bloggy..banyak lagi benda yg aku bebel kt edy semalam..
n accidently aku buat dia MENANGIS.
MAAFKAN ABY, EDY...
sungguh aku x tau yg rupanya semester ni dia suruh aku study betul2 smpi dapat 3.2 sbb dia nk aku dptkn pointer tu utk DIA.
n dia dh janji nk bawak aku pegi mkn kt Victoria Station if i get that.mampukah aku?
ermmm....
masa dlm perjalanan nk balik umah tu, terngiang2 apa yg wan pernah ckp kt aku.
if edy x syg kn aku, kenapa dia still dgn aku? n kenapa dia letak aku as his downline? sedangkn dia tau yg aku x bersedia utk sume tu? downlinw tu saja dh wat aku dan dia terikat.. (mengeluh)

terngiang2 lak ape yg edy ckp..
"skg ni ada x edy ada orang lain?? ada x edy x tunaikn janji edy pada aby?"
n dia ada ckp yg aku la perempuan terakhir yg dia kenal melalui laman web sosial n end up like this. after this no more. cuma aku. dan hanya aku.
mmg betul la apa yg edy ckp. aku x nafikan. mmg kami berdua byk isu berbangkit yg x kan mungkin ade kesudahan. aku dh letih! tp perkara ni xkn boleh selesai! ntah la aku x tau dimana silapnya...

edy, THIS IS LIFE....
apa yg edy ada skg ni la KEHIDUPAN..
edy sedar x perkara yg kita lalui ni adalah KEHIDUPAN?
LIFE's FULL WITH SUPRISES..
hidup ni mcm timeline..sume kejutan tu dh tggu kite kt check point tertentu..cume kite je belum sampai lagi.
sbb hidup ni bukan DESTINASI tapi PERJALANAN..
aku harus akui..aku x mahu saat aku perlu hidup tanpa dia.
sungguh aku x mahu.
haiiihhhhh...(mengeluh panjang)

ermm..final pun dh dekat sgt nih...dup dap dup dap..
STUDY,STUDY,STUDY!!
lepas exam baru enjoy!!

No comments:

Post a Comment